۵ مهر ۱۳۹۱، ۹:۱۶

نجار:

جهاد در راه خدا رمز ماندگاری دفاع مقدس/دشمنان ارزش ها را هدف قرار داده اند

جهاد در راه خدا رمز ماندگاری دفاع مقدس/دشمنان ارزش ها را هدف قرار داده اند

کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان گفت: آنچه باعث ماندگاری هشت سال دفاع مقدس شده است جهاد در راه خدا و اخلاص رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نجار بعد از ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت سنگرسازان بی سنگر و یادواره 39 شهید جهادگر جنوب کرمان گفت: رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و کشور دلاورمردانه در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کردند.

وی جهاد در راه خدا را رمز ماندگاری دوران دفاع مقدس دانست و افزود: کسانی که در مسیر رضایت الهی گام بردارند در طول تاریخ جاودانه خواهند.

نجار تصریح کرد: در آن زمان ایثارگران جبهه اسلام با پیروی از رهبر کبیر اتقلاب( ره) و در سایه آن بزرگ مرد تاریخ درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند.

استاندار کرمان یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران با پشتوانه الهی و امام خمینی بر عراقی که تمام کشورها از آن حمایت می کردند پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع همواره ادامه دارد افزود: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون با روش های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام بوده اند.

نجار ادامه داد: نقشه های شوم دشمنان تمامی ندارد و این ما هستیم که باید با هوشیاری و گوش فرا دادن به فرامین رهبری این توطئه ها را نقش برآب کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان یادآور شد: امروز دشمنان ارزش ها را هدف قرار داده اند و تمام توان خود را برای کمرنگ آنها به کار گرفته اند و ما باید با آگاهی و هوشیاری به مقابله با آنها بپردازیم.
 

کد خبر 1705301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha